Wersja II
7:00 – 8:30 - schodzenie się dzieci, zabawy integracyjne, zabawy swobodne, diagnozowanie zachowań dzieci (czas na swobodną zabawę dzieci, indywidualne zabawy edukacyjne
z opiekunami);
8:30 – 8:40 – elementy planu daltońskiego (zaznaczanie obecności itd.);
8:40 – 9:00 - przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej, zabawy swobodne;
9:00 – 9:30 – śniadanie;
9:30 – 9:45 - zabiegi pielęgnacyjne i higieniczne, przygotowanie do zajęć, zabawy swobodne;
9:45 – 10:15 - zajęcia edukacyjne, multisensoryczne, sensoplastyka, przedstawienia teatralne, bloki edukacyjne (m. in.: umuzykalnienie, zajęcia plastyczne, zajęcia ruchowe, zajęcia rozwijające mowę i myślenie, zajęcia o charakterze matematyczno- przyrodniczym),gry i zabawy dydaktyczno-wychowawcze, zajęcia indywidualne, spacery, zajęcia i zabawy w ogrodzie;
10:15 – 10:30 - prace porządkowe po zajęciach, zabiegi pielęgnacyjne (trening czystości – nauka i wdrażanie elementów higieny osobistej), przygotowanie do II śniadania, zabawy swobodne;
10:30 – 11:00 – II śniadanie – zupa,
11:00 – 11:15 – zabiegi higieniczno-sanitarne, swobodna zabawa dzieci, przygotowanie do zajęć/wyjścia;
11:15 – 11:45 – zajęcia edukacyjno-wychowawcze, zajęcia językowe, zajęcia dodatkowe, pobyt na świeżym powietrzu, spacery, zabawy w ogrodzie i na placu zabaw;
11:45 – 12:00 – przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczno-pielęgnacyjne, zabawy swobodne;
12:00 – 12:30 – obiad – drugie danie;
12:30 – 14:15 - odpoczynek, leżakowanie (wyciszenie przed snem - czytanie bajek, słuchanie muzyki);
14:15 - 14:45 - przygotowanie do podwieczorku, zabiegi pielęgnacyjne (czynności higieniczne i pielęgnacyjne, wdrażanie elementów higieny osobistej),
14:45 – 15:15 – podwieczorek;
15:15 – 17:00 – zabawy edukacyjne, zajęcie dodatkowe, zabawy ruchowe, zabawy w ogrodzie, zajęcia indywidualne, zabawy i gry dowolne, rozchodzenie się dzieci.
5. Dzieci mają możliwość codziennego korzystania z placu zabaw i spacerów.